Politica de retur

Înainte de toate, este important să știți că produsele aflate în una sau mai multe dintre următoarele situații nu se pot returna:

  1. Produsul a fost realizat la comandă specială.
  2. Ambalajul original al produsului este deteriorat.
  3. Etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.

Dacă ceea ce ați comandat nu este ceea ce v-ați dorit, nu este nicio problemă, puteți returna produsul – fie pentru că nu este ceea ce ați comandat, fie pentru că are un defect de fabricație.

Costuri de retur

Taxa de transport pentru returnarea coletelor poate fi suportată fie de către client, fie de către Noir Coffee Roasters, în funcție de circumstanțele specifice.

REMARCARE IMPORTANTĂ: În cazul în care ați primit un produs greșit sau un produs cu defect la livrare/ambalare, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil. Puteți să o faceți fie prin telefon la numărul ( +40 756 496 094 ), fie prin trimiterea unui e-mail la adresa contact@noircoffee.ro, pentru a soluționa problema.

 

Returnarea valorii produselor

Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără a fi necesară invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului. Produsul returnat trebuie să se afle în aceeași stare în care a fost livrat, cu etichetele intacte și, recomandăm, în ambalajul original.

În cazul în care există motive întemeiate pentru a solicita schimbarea sau înlocuirea produselor, returul poate fi efectuat în termen de 15 zile lucrătoare. În cazul vânzărilor directe (contracte care nu au fost încheiate la distanță), termenul de returnare este de 48 de ore de la data achiziției.

Costurile de returnare vor fi suportate fie de către client, fie de către Noir Coffee Roasters, în funcție de circumstanțe, iar suma contravalorii produsului, inclusiv costurile de livrare, dacă este cazul, va fi rambursată în cel mult 14 zile de la primirea returului, în contul bancar specificat în e-mail.

Pentru a primi suma corespunzătoare produselor returnate, vă rugăm să specificați în email detaliile contului bancar în care doriți să fie restituită suma, precum și numele complet al titularului de cont.

 

Produsele care nu pot fi returnate:

Produsul care este returnat trebuie să se afle în aceeași stare în care a fost livrat, cu toate accesoriile intacte și cu etichetele nedeteriorate. Dacă produsul este returnat într-o stare care îl face inutilizabil sau imposibil de vândut ca nou, www.noircoffee.ro își rezervă dreptul de a solicita costurile pentru a-l readuce în starea inițială (dacă este posibil) sau, la alegerea clientului, de a-l reexpedia pe cheltuiala acestuia.

În cazul în care instrucțiunile specifice de utilizare ale produsului nu au fost respectate integral, sau dacă produsul a fost desigilat sau folosit de către client, atunci acesta nu poate fi returnat.

 

Procedura pentru returnare

Pentru a efectua corect un retur, trebuie să urmezi următorii pași:

Pasul 1 – Trimiterea unui email de retur

Pentru a iniția procesul de returnare a produselor, vă rugăm să trimiteți un e-mail la adresa contact@noircoffee.ro, specificând detaliile comenzii și motivul pentru returnare.

Pasul 2 – Pregătirea și returnarea coletului

Asigură-te că:

  • Produsele pe care le returnezi se află în aceeași stare în care le-ai primit, cu toate etichetele atașate.
  • În colet ai inclus o copie lizibilă a facturii fiscale.
  • Dacă produsul sau produsele au fost ambalate în cutii individuale, te rugăm să le expediezi într-o cutie (dacă le trimiți în plic, ar putea să ajungă deteriorate la noi).
  • Pe colet, scrie adresa noastră: Destinatar: SPECIALTY COFFEE ASSOCIATION SRL, Adresă: Bulevardul Profesor Dimitrie Mangeron 55 B, Iași, Cod poștal: 700050

Pasul 3 – Expedierea coletului

Expediază coletul în maxim 2 zile lucrătoare de la aprobarea cererii de retur. Returul poate fi efectuat cu oricare firmă de curierat dorită.

IMPORTANT: Dacă produsul primit a fost livrat sau ambalat greșit SAU ați primit un produs cu defect, vă rugăm să ne anunțați prin e-mail sau telefonic pentru a trimite noi un curier pentru a ridica produsul/produsele respective de la dumneavoastră.